reklama

Dej v znamení každodennej bizarnosti, ktorá snaží udržať svoje vedomie pri vedomí

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Ten šperk sa mi vryl hlboko pod kožu. Každý okamih dychu ma prekvapil zápalom bolesti. Malá trieska vrytá na chrbte medzi lopatkami. Snaha sa vyslobodiť predstavuje také malé zábavné predstavenie. Televízor v kuchyni mám stále zapnutý. Fakír zdanlivo orientálneho pôvodu sa skúša zapáliť. Oblial sa benzínom a kričí: „Toto sa nemalo stať!“ (ja zatiaľ márne bojujem o svoj život.) Pravou rukou si olizujem záhlavie, ľavá sa snaží zoškrabať tapetu zo steny: "Vzor mŕtveho kameňa spod koľajníc". Zvuk navôkol sa stupňuje. Chlap v telke je už zúfalý. Ľudia okolo neho kričia nadšením. Ešte nikoho nevideli hrať tak verne. Na špičkách popierajúc silu gravitácie nesú ovácie. Vzniesla sa iskra. Diváci mu nepomáhajú. Jediné čo tíši plamene sú bolestivé slzy vychádzajúce z jeho hlavy. Možno sa snažili pridať do tanca aj sliny, ale možno len nemal chuť... Wrestling na mojom chrbte zatiaľ pokračoval ďalej. Všade samá krv. Je to hardcore-ový zápas. Z protiľahlého paneláka na mňa čumí blbá slečna. Neviem či sa jej vidí môj podivný tanec v kuchyni, ale tie pohyby sú beztak divné. Moja myseľ žiary, moje vlastné okno sa premieňa na televízne predstavenie a to skutočné predstavenie v drevenej bedničke naberá podivný charakter. Ľudom začal byť závan tlejúcich chlpov skutočne nepríjemný. Dieťa v druhom rade plakalo už od začiatku, ale keď horiacemu chlapovi vybuchlo telo a benzín zmiešaný s jeho roztekajúcim sa tukom pristál na pohľade noblesnosti božieho výrazu blbých ľudí, všetko sa zmenilo. Malý chlapec držal v ruke prskavku. Ako ho zasiahol horiaci škvarok, padol do agónie šialenstva. Tmavočervený frak imitujúci zvera rýchlo vzplanul. Jeho matka ho ešte nezbadala a tak s nadšením tlieskala ďalej. Ale on predsa mohol mať len šesť rokov... Sliediaca žena otvorila okno a čosi začala kričať. Okoloidúci ľudia sa s hrôzou pristavovali. Medzičasom sála kde sa konalo predstavenie začala horieť. Diváci mali problémy dostať sa von. Všade bolo plno dymu a niektorý už ležali na zemi v bezvedomí. Ako som sa snažil dostať dreveného votrelca von z môjho tela, nechtiac som si vylial čerstvo zaliaty čaj v pivovom pollitráku na koleno. Zástrčka s kanvicou začala dymiť. Koleno nebolo jediné v bolesti. Všade chaos. Na druhej strane mesta horí budova divadla. Z diaľky počujem sirény. Lenže... ich zvuk sa odo mňa nevzďaľoval, ale práve naopak... Tá blbá krava na mňa zavolala hasičov. Možno to vyzeralo, že ma niekto prepadol, alebo že sa snažím vyskočiť z okna, neviem.. ale je to komické. Televízor zaskratoval a zhoreli poistky. Červené auto zastalo pred mojim vchodom. Zdvihol sa rebrík a po chvíli mi pán hasičák zaklopal na okno. Kurva som mu nemal chuť otvoriť. Myslel som na malého chlapca na druhej strane mesta.

Erik Pánči

Erik Pánči

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som malý muž s expresívnym záujmom o pohodlný prístup k bezbariérovým možnostiam individuálneho rozvoja chronických ochorení mysle. Vždy keď som smädný, zvyknem mávať taký bolestivý pocit medzi plecom a krkom na pravej strane...akoby my tam niekto silno držal celé hodiny. Potom sa to snažím vymasírovať, ale niekedy to trvá i celý deň. Nakupujem analógové prístroje, aj keď nemám peniaze. Platím peniazmi iných ľudí. Som alergický na alkohol. Po pár pivách celý sčerveniem a ťažko sa mi dýcha. O "tvrdom" už ani nehovorím... Buď milujem umenie a snažím sa v ňom nájsť nové formy života, alebo ma tento život tak veľmi nebaví, že sa snažím stvoriť si vlastný svet, v ktorom by som niekedy snáď mohol slobodne žiť. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu